יש לכם עסק והוא משגשג לא רע, אבל הייתם רוצים להרחיב את השירותים שלכם ולהביא כמה שיותר לקוחות. הבעיה היא שמלבד הלקוחות הקבועים ועוד כמה לקוחות מסביב, לא רבים יודעים על העסק שלכם. מה קורה כאן? אתם שואלים את עצמכם, הרי יש לכם אתר ואפילו כתבתם לו תכנים והעלתם סרטונים. אבל האם האתר הזה נמצא במקומות הראשונים בגוגל? האם הוא מופיע ראשון בשורת החיפוש כאשר מנסים למצוא אותו? אם זה לא המצב, סביר להניח שתידרש בו עבודת קידום. אחת מבין האפשרויות שלכם היא להעלות כתבת יח"צ לאתר מוביל כמו אתר חדשות או כל אתר אחר ואז תוכלו לראות איך קידום האתר שלכם מתקדם באופן משמעותי. מטבע הדברים, לכתבות היח"צ יש יתרונות משמעותיים נוספים שכדאי להיות מודעים להם.
להיות לפני המתחרים
אם אתם עוסקים בתחום תחרותי במיוחד כמו עריכת דין או אינסטלציה, לא כדאי לכם לבחול באף אמצעי על מנת להיות צעד אחד לפני המתחרים שלכם. כתבת יח"צ מאפשרת לכם בהחלט להשיג את היתרון זה. כי אם תעלו כתבה מעניינת שמעניקה ערך מוסף לגולשים, תזכו בפרסום רב יותר מזה של המתחרים.
האתר שלכם הוא כרטיס הביקור של העסק, ולפעמים הוא יכול להחליף גם את המשרד או העובדים, בייחוד אם יש לכם מערכת לידים או חנות אלקטרונית. אבל מעל לכול, האתר הוא התדמית שלכם, וככל שאתם מתחזקים אותו טוב יותר, כך אתם והעסק שלכם נראה טוב יותר בעיני הגולשים. תחשבו על זה שאתם מגדילים את התדמית שלכם אף יותר כאשר אתם מקשרים את האתר לכתבת יח"צ המקושרת לאתר מוביל.
מחזקים את המוניטין החיובי
מוניטין ברשת הוא אחד הנושאים הבוערים יותר הקיימים היום. לא משנה כמה אתם משקיעים בקידום ובפרסום, די בכתבה שלילית אחת כדי להרוס את כל מה שבניתם. וכפי שאתם יודעים, מה שעולה לאינטרנט, נשאר באינטרנט. על פי רוב קשה עד בלתי אפשרי להוריד כתבה שלילית, אך מה שאפשר לעשות הוא להעלות יותר תכנים כדי לדחוק את הכתבה השלילית למקומות האחרונים. פרסום באמצעות כתבת יח"צ הוא אחת הדרכים לעשות זאת. ברגע שכתבת היח"צ תופיע במקומות הראשונים, היא תדחק את רגליה של הכתבה השלילית.